14.09.2009

Back to school


Adio vacanta, adio leneveala, adio timp pierdut:). Sloganul noului an? "Acesta e sistemul, noi doar ne conformam!":). Asatazi a fost "mult" asteptata deschidere a liceului, penetrata discret de madame Ecaterina Andronescu, o valoare de seama a tarii si o minte luminata cu lanterna in ceea ce priveste noua lege a invatamantului. Distinsa doamna ne-a tinut un discurs latrat de cateva minute dupa care s-a carat sa manacea si sa bea pe moca in cancelarie ca doar suntem in Romania:). Noi intre timp ne-am indreptat frumusel spre casa. Azi am avut o revelatie in momentul in care am vazut ca de la sobolani (a.k.a. subsol), am ajuns sa invatam la vrabiute (a.k.a. insorita mansarda), fosta clasa a lui Bon Jovel, colegul meu de la a12a D, de anul trecut:)). Lasandu-l pe Bon Jovel si pe ex-elevii liceului, anul asta noi facem legea! Noi suntem veteranii, noi o sa ii facem praf:). In rest, toate bune si frumoase, sunt mandra de noul meu job, de noul iubit si de noul meu stil de business woman si sunt pusa pe fapte mari anul asta! 12 A pe pozitii, we rock!

Un comentariu:

Cosmin spunea...

succes !! o sa invatam impreuna :x
o, doamne ~!
Noi la sobolani, langa Satan, voi la vrabiute, mai aproape de cer ! H@H@H@