23.09.2009

Leagan...


Astazi am avut o zi ciudata... Am facut lucruri pe care nu credeam ca le voi mai face:). M-a lovit febra copilariei. Pe o piesa pe care am crescut, mi-am facut tema constiincios la limba romana, exact ca in clasele 1-4, cu stiloul. Nu am mai scris cu stiloul din clasa a5a si astazi mi-a venit un pitic pe creier si mi-am cumparat un stilou. E mov, cu oitze si e foarte haios. Eram trista. Mi-e dor de copilarie, mi-e dor de mine... Am iesit pe seara sa iau aer, sa alerg putin si sa ma opresc la locul de joaca pentru copii. Plangeam... M-am urcat in leagan si am inceput sa visez... As fi ajuns pana la stele, vantul imi mangaia usor buclele, luminile adormite ma priveau. Eram o fantasma in parcul pustiu, unde praful imi usca lacrimile si noaptea mi-era confindent. Fredonam niste versuri pe jumatate de gura, simteam un gust amar pe buze, un dor de evadare... M-a sedus... Noaptea! Oh, ce dulce himera era! M-a vrajit... As fi zburat pana la stele. Acolo ar fi fost el? In postumitate ne-am fi iubit?! Ma dureau picioarele si imi inghetase nasul dar nu doream sa cobor din leagan. Era ca o calatorie increata spre neant... Eram doar eu, singura, suferinda...
Piesa despre care v-am vorbit...

Pretenders - I'll stand by you
Asculta mai multe audio Muzica

Si o alta piesa care ma face sa visez si pe care i-o dedic lui...

Celine Dion-Seduces me
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: