27.01.2009

Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul....


M-am folosit de faimoasa expresie a lui Badea pentru a comenta niste chestii vazute/auzite la tv/prin ziare despre draga noastra patrie...Sorry, Mircea dar promit ca data viitoare te voi intreba daca pot sa folosesc sau nu expresia ta:).

O sa incep cu o chestie gasita pe net de Vladut[m-a atentionat pt drepturi de autor]...melodie pt inmormantare..auziti si voi:D.

Aseara pt ca nu prea aveam somn, m-am uitat la Sinteza Zilei cu Gadea, avandu-i ca
invitati pe Mitica Dragomir, Ciutacu si Madalin Voicu(mai era unul dar nu prea vorbea).Au facut o imagine a Romaniei de pe vremea lui Ceausescu(proaspat sarbatorit,ieri) si Romania de astazi si ceva care chiar m-a ingrozit a fost un fel de paralela intre orfelinatele mortii(pe vremea comunistilor) si spitalele mortii(in 2009,in plina democratie).Pe atunci copiii traiau fara haine,medicamente si mancare in niste conditii de nedescris si se sustinea faptul ca Ceausescu n-a luat nicio masura pt ca nu stia de aceste mici lagare.Cum Dumnezeu ma in fiecare zi copiii mureau pe capete si Ceausescu nu stia? Come on...Mai grav e ca azi,in 2009,spitalele au devenit astfel de lagare...Cred ca ati auzit de incidentul de la Slatina cand bietul om a fost plimbat de colo pana colo pana a murit,iar nimeni n-a luat nicio masura.Este cu atat mai grav cu cat se stie de aceste cazuri si nu se face nimic...Lista de evenimente poate continua cu marea coada de la un supermarket din Brasov cand oamenii s-au calcat in picioare pt o bucata de carne...Cum Dumnezeu in sec XXI poti sa te umilesti in halul asta, sa te lupti pur si simplu pt mancare?E adevarat,am inteles faza cu criza economica dar in randul idiotilor care ne conduc,sau in randul marilor vedete din tara asta[ironic spus,vedete],de ce nu e criza?Se sparg in masini,cristale "svarovschi" si vacante de mii de euro prin nu stiu ce insule si altii se omoara pentru o bucata de carne...In ce hal am ajuns...Tot aseara la sinteza analizau sistemul de invatamant de astazi,industria,sistemul de sanatate publica,sportul si alte domenii, care pe vremea comunismului erau mult mai bine puse la punct.pe zi ce trece imi dau seama ca o sa ajung sa termin o facultate si n-o sa am unde sa ma angajez sau n-o sa am cum sa-mi cumpar o casa si sa duc un trai decent...Si cred ca asta ar trebui sa-i preocupe pe toti...Ar trebui sa incercam sa schimbam ceva dar cum?...

Romania,trezeste-te!

Un comentariu:

Anonim spunea...

i love this country. is a good place to die