04.02.2009

Funky Holiday:D


Hello,hello,ca nu ne-am mai vazut demult...ce ati mai facut in ultima vreme?:D
E vacanta,e soare,dar e frig:)) si eu tocmai m-am intors de la Bucuresti.Unde sa-ti petreci scurta vacanta de o saptamana daca nu la capitala?O sa incep cu prima zi cand am ajuns in Bucuresti si dragul meu var mi-a stricat toate planurile facute.Se laudase ca sambata o sa mergem in club si pe la 7 ma suna sa-mi spuna ca prietenii lui nu mai vor in club,deci am stat acasa:|.Evident,ca nu aveam stare si asteptam cu nerbadare sa se faca zi,ca sa plec de acasa.Pana m-a luat somnul m-am uitat la "Cow and chicken",ce imi plac:D,iar apoi am adormit "ca un ingeras".Duminica mi-am petrecut-o cu amicul meu,Cristi,o caterinca de om cu care am ras,cat n-am ras in toata saptamana:).Evident am inceput cu mancare la Mc la Unirii si plimbat prin metrouri pana la IMGB,Pipera,Cismigiu,Lipscani,Hotel Cismigiu,pe ritmuri de Vama Veche,Pantelimon,iar Unirii si in final,Panduri,la varamea unde am ramas peste noapte.Ziua de luni a inceput f bine,m-am intalnit cu Ruxy pt ca aveam o misiune de indeplinit: sa mergem la prima tv unde directoare este chiar matusa ei(shhh:-$).Cautand disperate sediul Prima Tv care era tocmai in Pipera,am gasit un altfel de Bucuresti...zona murdara,saraca,norooooi si numai oameni dezorientati.Daaaar,in zare pe Bd Dimitrie Pompei,sau Pompeiu,n-am retinut,se vad vreo 7-8 cladiri d'alea gen,Montreal,San Francisco,adica Occident tata.Ajungand la prima tv si vazand ce lifturi au aia,noi ca taranii,am turnat de-o poza in lift:D.Am sosit intr-un final si la matusa Ruxandrei,Mihaela Dumitru,care vb. lui Bendeac,e o dulceata de femeie.Ne-a aratat pe unde au studiourile,platourile de filmare si i-am prins pe Trasniti in Nato in plina actiune:).Am vb si cu Pustiu de la Carcotasi(genial omu') si asteptam cu nerabdare sa ne spuna ceva de Mondenii.Din pacate Mondenii filmau la Teatrul Giulesti si n-am avut cum sa-i vedem:(.Ah,Bendeac,te-am pierdut de data asta,dar nu e timpul trecut:)).Marti ne-am nimerit 4 nebuni in centrul Bucurestiului si anume:eu,Ruxy,Flaviu(amicul meu care a venit de la Targoviste) si, bineinteles, Cristi.Nici nu mai stiu exact ce am facut ca am ajuns,de la 11:00,de cand am plecat de acasa,la 18:00 rupta de oboseala.Am inceput cu un Mc Donald's la Romana.Aici vine partea penala...Am facut concurs cine termina primul/prima de mancat 5 hamburgeri,1 portie mare de cartofi prajiti si un suc.Nu va imaginati ce putea fi pe tavile noastre si nu va imaginati faptul ca mai mult de 3 burgeri n-am putut baga in mine.Cristi,a iesit invingator.Calatoria a continuat apoi in ASE,sa ne uitam cu admiterea,etc,apoi cu SNSPA si Universitate.In fata la Intercontinental ne ardea de caterinca si ne-am dat drept turisti straini,rugandu-l pe portarul de la Inter sa ne faca o poza...din pacate,Ruxy a stricat totul cu "Flaviu,hai sa facem poza":)).Intram in pasajul pietonal de la Universitate care zici ca e receptie de hotel de 4-5 stele...mocheta,marmura si puncte tehnice[prietenii stiu de ce] si hotaram sa ne urcam in primul metrou care vine.Zis si facut...am ajuns in metroul care ducea spre depoul IMGB:D.Mai fusesem cu 2 zile in urma,dar nu ne-a displacut.Paream 4 aurolaci in metrouri care se zgaiau la oameni,a.k.a. dihanii[by Cristi] si care radeau de absolut tot ce-i inconjura.Dupa atata ras,halit si holbat la bietii oameni,ne-am despartit promitand ca vom reveni in urmatoarea vacanta in aceeasi formula pt "a face ravagii" prin Bucuresti.Si uite asa,a venit si ziua de miercuri cand din pacate trebuia sa plec.Bineinteles ca astazi,pana sa plec m-am reintalnit cu Cristi ca sa-mi omor plictiseala.Am stat pana a venit trenul la ora 14:00 in gara,ca homeless-ii,mancand shaorma de la Spring Time si incalzindu-ne in statia de metrou.Am avut niste zile super,dar parca mi-era dor putin de Targoviste...Acum sunt foarte obosita,mai vorbim.
Aveti grija de voi:D.

Niciun comentariu: