15.02.2009

Concurs...momentul mult asteptat...


Hello again:D.Mda,am scapat si de mult asteptatul concurs organizat de Columna TV.A fost o atmosfera foarte frumoasa,cu voci bune si cu oameni care stiu sa se distreze.Sincer va spun,dupa ce am vazut primii reprezentanti,eram mai mult ca sigura ca nu voi lua nimic:).Ma bucur ca am participat,am facut o figura buna si piesa aleasa de mine (Always-Bon Jovi),defapt mesajul piesei a fost auzit de cine trebuia[asta e o alta poveste pe care nu o voi face publica pe blog].Locul 1 a fost castigat,evident, de Bogdan Olaru,tipul care a fost la Megastar si se cunoaste ca e lucrat:).Locul 2 a fost castigat de Krisa,colega mea de liceu care...rupe...in sensul ca tipa are o super voce,iar locul 3 l-a castigat George, alias Bon Jovi[the boy of my dreams], care,dupa parerea mea, s-a simtit cel mai bine pe scena si a demonstrat mai mult decat ma asteptam eu sa demonstreze;)).Eu tremuram in timpul piesei si nici cum ma cheama nu stiam:)).A fost o experienta placuta si poate in viitor iau si eu macar un premiu special[modesta de mine]:D.Pana atunci,mai am de trecut o faza...olimpiada la istorie...Revin cu noutati:).
Aveti grija de voi!

Niciun comentariu: