17.01.2009

Consiliere cu un tip "superior" rasei umane...

In timpul unei repetitii mici pt. canto,mai nou cantam dupa partituri:(,intra pe mess vecinul meu de la 10 intrebandu-ma cum am reusit ca la 17 ani sa lucrez?[mentionez ca e vb. de postul meu de promoter la Altex Megastore(sa nu ma ia CNA-ul)].Cand eram in toiul campaniei,impartind pliante,ma intalnesc cu acest distins domn[vb. vine] care ramane surprins vazandu-ma "muncind".Astazi s-a apucat sa ma descoase cum am ajuns eu sa lucrez la Altex bla,bla si din discutie in discutie[eu tot ii spuneam ca am treaba si nu pot vb] ajunge sa-mi spuna ca vrea sa ma invete ce sa vreau de la viata.Vreau sa va spun faptul ca ne cunoastem de putin timp si am vb ocazional pe mess gen "buna!ce faci?pa".Eu bagata printre note muzicale tot insistam politicos sa vb mai tarziu pt ca am treaba.Nu stiu de la ce Dumnezeu i s-a spus si arunca cu tot felul de chestii idioate in mine gen"sunt nervoasa,ma supar din orice,ar trebui sa vb cu cineva sa ma descarc,am avut parte numai de relatii esuate,de baieti idioti etc".Plictisita de afirmatiile lui fara logica ii spun clar sa inceteze cu astfel de vorbe deoarece nu ma cunoaste si nu are dreptul sa ma judece.Se contrazicea singur pe diferite teme:imi spunea sa-mi gasesc si eu un tip cu bani si sa fiu fericita,eu ii spuneam ca urasc materialistii si la sfarsit ma ataca cu faze gen "ziceai ca urasti materialistii dar ai umblat numai cu baieti bine imbracati".Concluzia?Trebuie sa umblu cu tipi zdrentarosi pt a evidentia faptul ca nu's materialista.Intr-un final imi spune ca a ajuns el la concluzia ca nu sunt o fata speciala si ca ma cred speciala doar pt ca stiu sa cant.Wtf?nu am zis asta:)).Daca tot ne spargeam in talente i-am spus ca ma consider speciala prin modul de gandire si prin felul meu de a fi la care el foarte intrigat "tu nu gandesti".Deci eu sunt o proasta:)).In alta ordine de idei,vazand ca nu cedez,m-a intrebat ce parere am eu despre o fata care schimba iubitii [eu termenul de iubit il atribui unui tip cu care deja am intretinut relatii sexuale-deci pana acum n-am avut niciun iubit] foarte des si care injura "ca la usa cortului",citez?[era vb de mine],deci eu sunt curva si tiganca=)).Enervata la culme din cauza ignorantei lui i-am spus ca se crede superior celorlalti si da niste sfaturi care nu isi au rostul unei persoane pe care nu o cunoaste.Ca s-o dea la intors imi spune ca el presupune toate cele spuse si mereu a dat sfaturi celorlalti pt. a le arata realitatea.Din pacate toti i-au dat cu "flit",dar vor ajunge candva sa ii dea dreptate[tot o presupunere de-a lui banuiesc:))].Cum un tip la 20 de ani poate sti atatea despre viata si cum dracu toate persoanele cu care a vorbit i-au spus aceleasi lucruri pe care i le-am spus si eu?Inseamna ca noi suntem nebuni si el e ăl invatat:)).Nu stiu daca va intereseaza prea mult ce am scris aici dar va spun sa vedeti ce fel de oameni traiesc printre noi...

Ca un P.S.,cei care nu ma cunosc nu au dreptul sa ma judece in niciun fel;).

Un comentariu:

Anonim spunea...

Salut caut sa fac schimb de linkuri daca esti interesata pls da un mail