07.01.2009

Propaganda:x


Hello!Revin dupa o perioada nasoala de dupa Revelion in care ei bine...am cam suferit...doesn't matter.Ideea e ca vreau sa va spun si voua despre o trupa care mie mi-a sucit mintile,cum se spune,sau mai bine zis,vocalul mi-a sucit mintile[ma rog,asta e o alta poveste].Trupa se numeste Propaganda:).

V-am pregatit un mic interviu cu Alex Lasc(voce) care imi este si un prieten de altfel:).Enjoy:D!

Sandra FCD: Cum a inceput povestea numita "Propaganda"?
Alex Lasc Propaganda: Propaganda a inceput prin anul 2005 la initiativa lui Marius Catana ( chitara ritm pe atunci ) care a apelat la mine
Alex Lasc Propaganda: iar restul membrilor i-am racolat impreuna de prin alte formatii in care am mai activat inainte de Propaganda
Sandra FCD: Cum v-a venit ideea sa gasiti un astfel de nume pt formatie si ce ati/ai vrut sa transmiti prin numele trupei?
Alex Lasc Propaganda: Ideea a fost intamplatoare , incercand alte nume inainte care sunau de-a dreptu stupid ..."Propaganda",l-am luat de pe un tricou ... care mi l-a luat mama de la Metro !
Sandra FCD: Foarte tare
Alex Lasc Propaganda: Numele intareste mesajul in sine , mesajul pieselor ... e o propaganda la ceea ce simtim…
Sandra FCD: Aveti un sound dragut,care,dupa parerea mea,poate fi indragit si de cei care nu asculta rock…
Sandra FCD: De unde v-ati inspirat pt versuri si linie melodica?Cine face versurile?
Alex Lasc Propaganda: Da . Soundul se datoreaza varietatii gusturilor noastre mzicale , fiecare asculta ceva diferit , de la metall la hardcore, la punk,la alternativ si la rock and roll. Versurile sunt compuse de mine ...inspiratia vine fie din interior fie din exterior ... fie e cazul meu ... sau e cazul altcuiva in care ma regasesc foarte bine... incerc sa ma transpun , sa exprim cat mai bine ce simt in acelasi timp corelandu-ma cu instrumentalul piesei care de multe ori imi da ideea.
Sandra FCD: Te-as ruga acum sa-mi spui componenta trupeiJ.
Alex Lasc Propaganda: Alex Lasc- voce/chitara ritm/muzicuta
Alex Lasc Propaganda: Alexa-chit bas
Alex Lasc Propaganda: Laur- tobe
Alex Lasc Propaganda: Sensei- chitara solo
Sandra FCD: Sa inteleg ca tu esti piesa de rezistenta..
Alex Lasc Propaganda: Nu cred ca e nimeni piesa de rezistenta , mesajul in sine e piesa de rezistentza…
Alex Lasc Propaganda: nu exista " eu " intr-o echipa, fiecare da cat poate fara sa se laude ca " eu am dat mai mult "
Sandra FCD:Ca orice artist,ai o piesa preferata de pe album?
Alex Lasc Propaganda: Desi nu e profesionist sa recunosc am ...dar asta nu inseamna ca celelalte imi plac mai putin, doar ca in preferate ma regasesc cel mai bine: " In caz ca uit " si " Inchide ochii si zambeste"
Sandra FCD: Ca sa fac o paranteza,"inchide ochii si zambeste" este geniala
Sandra FCD: sa revenim..
Sandra FCD: Povesteste-mi putin despre lansarea albumului "Amprente" si ce a insemnat asta pt voi?
Alex Lasc Propaganda: La albumul " Amprente" s-a lucrat extraordinar de mult si suntem foarte multumiti de el mai ales ca noi ne-am ocuat de inregistrari ,de mixaj ,de masterizare, de art-work si desi nu e la un nivel de studio de mii de euro suntem foarte mandrii ca am resusit NOI si nu am fost constransi de absolut nimic ..iar rezultatele se vad tot mai tare odata cu lansarea.
Sandra FCD: Asta voiam sa spun si eu,sa fiti mandrii ca toata munca depusa a avut rezultate f bune.Crezi ca odata cu lansarea albumului va veti castiga fani in toata tara si veti deveni si voi o trupa de talia celor de la Vita de vie,Cargo,Voltaj etc?
Alex Lasc Propaganda: E nush ... sa speram , cam greu avand in cvedere promovarea de care beneficiaza trupele mai sus mentionate , insa , da ... intradevar e un pas mare ... pt ca acum avem material , avem ce arata , astia suntem noi si asta cantam , reactiile sigur o sa vina !
Sandra FCD: Well,merci mult de tot pt timpul acordat si multa bafta in continuare pt ca meritati sa ajungeti undeva sus
Alex Lasc Propaganda: Cu multa placere si sper sa ne vedem intr-o zi pe aceeasi scena cine stie ! Mult succes cu blogul si cu muzica
Sandra FCD: Merci mult!
Sandra FCD: P.S:Te-ai gandit sa faceti vreo colaborare cu un/o artist/a din tara pentru viitorul album?
Alex Lasc Propaganda: pai suntem deschisi la multe chestii, eu personal as vrea o colaborare cu Dj Hefe de la Coma ... mi se pare ca ar merge bine si cu Ombladon sau cu RaKu... ar merge o chestie din asta .. sau cine stie ? o voce feminina ceva :P...


http://www.myspace.com/propagandappg
http://www.myband.ro/members/2477/

Niciun comentariu: