10.09.2011

Road to hell...


Piesa zilei...

Sunt în Gara de Nord, aştept trenul să plec acasă... Oameni pestriţi, gânduri, multe bagaje şi zeci de drumuri care se despart de sub pasajul Basarab...
O mulţime de oameni îmbrăcaţi diferit, babe în papuci cu şosete fascinate de noua tehnologie, moşi care mâncau cereale cu lapte la caserolă (nu fac mişto), punkeri deşuchiaţi cu pantalonii căzându-le neglijent pe şolduri coborând din trenul de Braşov şi ţigănci puse pe ghicit şi negustorie. Se aşează o pirandă lângă mine şi începe să mă convingă să-mi ghicească... după câteva replici de genul, "nu mă interesează, vă rog să nu mă deranjaţi, nu cred în aşa ceva" a început să mă analizeze şi să-mi spună că sunt o fată foarte veselă şi zâmbitoare dar inima mea e tristă (PAM PAM PAM!!!:)), că am 2 băieţi în viaţa mea, unul mă iubeşte, iar celălalt vrea să-şi bată joc (aflu eu cine eşti, hienă!!!), dar eu iubesc un brunet care nu simte nimic pentru mine (amuzant!)... după toate lătrăturile ei, m-am ridicat să plec şi ea ca să mă oprească, scoate un ghiul din buzunar spunând că l-a furat de la tac'su că e de aur şi să-i dau şi ei măcar 20 de lei că n-are cu ce să plece acasă... analizându-i manichiura atât de infectă, i-am zâmbit şi i-am spus să se ducă să-l vândă în Piaţă la Crângaşi fiindcă eu nu sunt interesată... Am plecat şi am râs în sinea mea... cum aş putea să cred ce mi-a zis individa so random? Îmi tot repetam în gând "auzi şi tu,brunet"... şi-mi veneau tot felul de replici dubioase...
Well, revenind la realitate, diseară o să ies în oraş că sunt Zilele cetăţii şi avem invitaţi ceva artişti de seamă. Iar a venit căldura, mai am beleaua aia de restanţă de dat şi să mă bucur de ultimele 2 săptămâni de vacanţă:D.

Zi minunată tuturor!

2 comentarii:

Maria spunea...

sper ca te-ai bucurat la maximum de ultimele 2 saptamani din vacanta. zi minunata si tie si faina melodie.

Anonim spunea...

de unde stii tu ca brunetul nu simte nimic ?