08.09.2011

2 Zece Band \m/


Nu am ales acest subiect fiindcă această trupă ar fi vreo legendă a rockului, ci pt că aici sunt eu, pasiunea mea pentru muzică şi toate gândurile mele... Alături de nişte băieţi minunaţi (Bogdan, Radu, Florin, Alex şi noul solist, Andrei) îmi petrec cele mai frumoase şi obositoare ore ale zilei! Săptămâna trecută eram în căutări ale solistului, l-am luat, acum ne apucăm de treabă! O să auziţi cât de curând de noi cântând prin iubitul meu Bucureşti şi o să ajung să împart cu oamenii care ne vor asculta cele mai frumoase acorduri şi cele mai mişto mesaje ale muzicii.
Până o să ajung eu rock star, mai am ceva de mâncat şi muncit şi învăţat aşa că, enjoy the silence, noapte bună şi BELIEVE IN YOUR DREAMS!(al meu s-a împlinit):D

Keep rockin'!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Foarte frumos, iti doresc mult succes in continuare!