02.12.2009

Bad romance...


Dupa luni de cercetari mi-am dat seama ca Lady Gaga e pur si simplu geniala! Multi o critica dar din punct de vedere muzical nu ai frate ce sa-i reprosezi! Mai am 2 zile pana iau vacanta neoficial si incerc sa mai raman catusi de putin concentrata pe invatat and all fucking stuff, in timp ce pauzele bine meritate mi le iau in compania desenelor mele preferate "Phineas si ferb" si in compania muzicii lu' Gaga. Probabil deja ati vazut videoclipul la cea mai noua piesa a ei dar il postez si eu pentru ca e foarte expresiv:). Enjoy!

2 comentarii:

Ramona spunea...

Exact! Gaga e geniala...am incercat sa-i gasesc un defect si nu am reusit.D.p.d.v muzical cel putin.E o artista completa, a reusit in cateva luni ce altii nu obtin in zeci de ani.E artista momentului! Ea a afirmat: ,,The fame will kill me'' cred ca are dreptate. Faima o va aduce in pragul isteriei la un moment dat, e bulversata de paparazii si eternii fani ,,prea curiosi''.Sa speram fey ca ne va incanta mult timp de acum incolo cu muzica ei.Stilul Lady Gaga:X tzuck:*

Cosmin spunea...

Da bineînţeles! Păi sigur că da!
Cea mai cântăreaţă tare e Gaga asta!


Căci cu noooooi ieste Dumneeezeeeeu!