16.12.2009

Isterie de decembrie...

De ce...

Nu vreau sa-nteleg nimic din ce-mi spui
Iar orele trec, este noapte acum.

Nu ma ascund, ma stii prea bine
Nu, nu vreau sa fug
Mi-ar fi mult prea prea greu fara tine.

De ce nu mai e la fel cum era ?
Find More lyrics at www.sweetslyrics.com
De ce m-am lasat atins de mana ta ?
De ce norii grei nu vor sa plece ?
De ce in sufletul meu e gol si rece ?

Te-ai schimbat, dar nu recunosti
Nu am aflat cum sa te pastrez sa ma cunosti...


Ploaia...

Tu esti aici, nimic nu ma poate opri
Sa cred in ce simt pentru tine
Am vrut sa stii ca te-am asteptat o viata
Acum resimt privirea ta de gheata

Tu ai adus cu tine tot ce in suflet mi-a lipsit
Tot ce e mai bun in mine, dar totul are un sfarsit

Cand ploaia aluneca usor peste noi
Ne regasim tacuti in noapte
Cand ploaia aluneca din cerul plin de nori
Ne amintim de aceleasi soapte...

Nu cred ca poti
Sa treci peste tot si sa uiti
Ce noi am trait impreuna ...

Niciun comentariu: