10.12.2008

La vie se chante...

Hello,hello!Am revenit cu vesti de la spectacolul de aseara.Dupa ce am stat multe ore in frig,pentru ca in sala respectiva erau in jur de 10 grade[nu exagerez],am inceput spectacolul cu cateva piese din folclor si apoi l-am continuat cu colinde in limba franceza[evident],romana si engleza.Francezii s-au aratat foarte incantati de prestatia noastra si surpriza:ne-au invitat la vara in Franta,la Paris la un festival international de muzica.Pana atunci insa,mai avem multe saptamani de scoala si multe ore de canto si multe repetitii...Ah si pana atunci trebuie sa-mi aleg si o piesa in franceza..Astept prpuneri:).Va pupic!

6 comentarii:

ma ning in fluturi spunea...

"la vie en rose" a lui edith piaf :X:X..dar e cam grea..
sau mie imi place foarte mult "T"es parti" cantata de Shim.
S-o asculti. e chiar draguta..cam lacrimogena ea asa..

Saturnina spunea...

Pot sa propun eu?:P
Celine Dion - Je sais pas
Lara Fabian - Si tu m'aimes
Mireille Mathieu - Bravo, tu as gagne (The Winner Takes It All).
:D

Ioana spunea...

Pe langa "La vie en rose" mie imi plac melodiile lui Celine Dion in franceza :X "Pour que tu m'aimes encore","On s'est aime a cause" [are si o varianta mai alerta, " A cause"],"Immensite" si un duet geniaaal cu Garou : "Sous le vent" [banuiesc ca un duet nu ai cum sa-l canti deci pica,dar e superba :X]. de fapt,multe de pe albumul "D'elles" sunt foarte frumoase :) acuma nu stiu eu care ti se potrivesc tie,ca doar stii ce le am eu cu muzica :))
Si ar mai fi si "Immortelle" a Larei Fabian.

orice ai alege tu in final,sunt sigura ca o sa-ti iasa bine :> bafta! :*

Saturnina spunea...

Daca tot a venit vorba de Edith Piaf, ar mai fi si "Rien de rien". Iar Celine mai are una draguta, "La memoire d'Abraham". Ar mai fi si Dalida - "Le temps des fleurs" si Nana Mouskouri - "Je chante avec toi, Liberte"... Daca nu le gasesti, le am eu, poti apela cu incredere.:P
Te-am pupat, kiddo!

Unknown spunea...

multumesc mult pt propuneri dar mamica...v-am cerut piese mai pt vocea mea(eu sunt alto si nu pot lua notele lui Celine Dion sau ale Nanei Mouskouri)...mai jos cantate:">...multumesc>:D<

Saturnina spunea...

Hmmmm... atunci Dalida?:-??