20.06.2008

Vacanta:)


Chiar daca am intrat de o saptamana in vacanta am mai avut cate ceva de lucru saptamana asta pe la biblioteca,pe acasa etc.Asta seara plec o saptamana la tara sa ma recreez...E o zona frumoasa de munte,cu aer curat,lume ciudata si stele superbe in fiecare noapte.Nu mi-am facut planuri ce voi face la tara atata timp cat voi merge cu Razvan(varul meu de 8 ani) si se va lasa cu certuri pe calculator si batai cu perne:)).Mi-am luat jurnalul,carnetelul cu poezii si MP4-ul.Mi-am facut si playlist-ul pt o saptamana de evadare din orasul asta monoton si sper ca ma voi simti bine:).Noptile mi le voi pierde ca de fiecare data in gradina,in iarba,uitandu-ma la stele si ascultand muzica.Mica mea vacanta se va termina sambata cand ma voi intoarce acasa pt. concertul Cargo si Vita de vie:X.Pana atunci va las si sa aveti grija de voi...Cui i se face dor de mine poa' sa ma sune sau sa-mi dea un mesaj(daca nu-mi stiti nr nu e vina mea:D).
V-am pupat,Sandra...

Un comentariu:

Anonim spunea...

ce dq e site-u` asta ma dq?:))))