19.06.2008

Majorat Andrei si Devil:)















Ascult Trooper si m-am gandit sa va povestesc(ca am inspiratie) cum a fost la majoratul prietenilor mei,Andrei si Mihai.Totul a inceput intr-o atmosfera tensionata unde anumite specimene(sa nu dam nume) se dadeau in spectacol si faceau crize de isterie ca sa ne strice noua cheful:D.Am inceput in forta pe manele(nu eu,ci doar 4 insi care dansau) si am terminat seara manelistilor tot pe manele:)).Enervata la culme ca nu imi citea calculatorul DJ-ului MP4-ul am iesit frumos afara unde am stat timp de cateva minute bune...Toata lumea(cu exceptia manelistilor) se simtea prost si nimeni nu facea nimic.Dupa multi nervi si dezamagiri cu muzica m-am enervat si m-am dus la DJ...trebuia sa restarteze calcul ca sa-mi citeasca MP4:|.O parte o rezolvasem cu Radu,varul lui Mihai care m-a ajutat sa pun pisele pe stickul lui...poate asa reuseam:).Seara noastra si mai ales,seara sarbatoritilor a inceput in momentul in care am facut o dedicatie baietilor-Cargo-Aproape de voi(piesa noastra de suflet).Am cantat toti 3(eu,Andrei si Mihai) si ne-am simtit f bine:).Manelistii s-au asezat invinsi pe scaune si pt cateva minute am condus meciul.Visul frumos a fost tulburat de un alt hit al lui Guta si eu mai aveam putin si plecam acasa.Am iesit afara in ploaie cu Mihai(romantic?!) si lumea iar era suparata.Ioana facea crize ca a udat-o nu stiu cine,Tiby era suparat ca Ioana i-a facut figuri si "ne distram foarte bine".Am revenit in sala si am mai bagat o piesa(Orizonturi- de la Trooper) pe care am dansat cu Mihai...am cantat cat m-au tinut plamanii si de acolo a inceput muzica buna...au urmat "Still loving you","Amintiri","Cantecul lebedei",cateva piese de la Linkin Park si alte "roace" de-ale noastre.Usor,usor manelistii si-au croit drum spre casele lor si noi cantam si dansam ca nebunii:X.Si pt ca sa-l fac si pe Tiby sa se simta bine i-am propus sa asculte "Doar a mea" si sa i-o dedice...eeeh nu pot sa va spun chiar tot:D....In alta ordine de idei,totul s-a terminat triumfator pe Madonna si Justin Timberlake-4 minutes,toata lumea a dansat si s-a simtit bine:).Ultimele minute au fost facute de mine si de Robert care cantam "Stand by me" si "Aproape de voi" si toti ne ascultau:)...Ne-am distrat pe cinste si la anul va fi randul meu:)...aaa mai e majoratul lui Rossy:)).
The end:*

Un comentariu:

Anonim spunea...

Kiar k a fost super maju'......dar nu prea stiu in ce categorie sa intru....k am dansat sh p manele.....am cantat sh rock q mihai sh rob:)) Oriqm....super....sh ma bucur k tziai amintit k urmeaza maju' meu;))