30.06.2008

Cargo:x

Cu Coiotu' si Baciul(Cargo)



Hello people!Am revenit si de la tara si am revenit si cu noutati pe blog...Sambata am fost la concertul Cargo cu prietenii mei si cu niste verisoare din Pitesti:).Erau cam paralele cu rock-ul dar s-au descurcat.Eu m-am distrat f bine si m-am ales si cu autografe si cu poze(multumesc Oscar).Apropo de asta,la concert m-am intalnit si cu Oscar(Trooper) si datorita lui am facut poze cu baietii de la Cargo;;).Au reusit sa faca o atmosfera incredibila(ca de fiecare data) si toata lumea s-a simtit bine.In plus,sunt niste tipi super simpatici si de treaba:).Am cantat cat ne-au tinut plamanii,am dat din cap si alte chestii de genu'(na,ca la un concert rock,la naiba!).Acum nu prea am inspiratie da' va mai tin la curent...Bag si pozele sa ma vedeti rockerita again:))(aveam tricoul meu cu Metallica si paream f "slaba"...paream de vreo 75kg:-"):D.

Enjoy