19.06.2008

Born 2 FUCK------O lume nebuna,nebuna de tot:|

Mergeam azi linistita pe strada (nu stiu unde trebuia sa ajung ca am iesit sa ma plimb) si in fata la Taco System(cine stie,cunoaste) era un tip bine facut imbracat intr-un tricou rosu(tocmai pt ca era rosu mi-a sarit in ochi) pe care scria mare "BORN 2 FUCK" :)).M-a pufnit un ras prostesc si am mers mai departe...Asteptand-o pe bunica-mea sa se mai holbeze pe la haine si chestii pt femei m-am gandit sa ascult ceva muzica...Ma chinuia rau talentul,eu cantam linistita "Tari ca muntii"-Trooper si trece o pitzipoanca pe langa mine imbracata ca pe centura,holbandu-se insistent si bolborosind niste chestii gen "ce ciudata"....ma uitam lung dupa ea si ma gandeam in ce lume traim;)).Cum mie nu-mi place sa umblu prin magazine,am preferat sa o astept afara pe bunica-mea pana "isi clatea ochii"(am spus si mai sus) si citeam toate prostiile de pe strada...m-am apucat sa citesc pe un afis cu Babel Fest(ieri s-a terminat) si sa vorbesc cu Tibi la telefon,sa comentez pt. ce si-au pierdut oamenii aia timpul la acea parada:).Palavragind cu Tibi,n-am bagat de seama ca langa mine era un grup de tipi care se amuzau teribil pe seama mea...ei credeau ca eu vb singura:)).Am avut parte azi numai de intamplari ciudate si pe deasupra mai eram imbracata si intr-o fusta scurta(nu-mi sta in fire sa port asa ceva da' de dragul bunica-mii...) si ma claxonau toti sclavii...
C'est la vie dar pe zi ce trece ma mir in ce lume traim si unde vom ajunge...

Niciun comentariu: