30.03.2008

Cea mai fericita zi din viata mea!!!

Nici nu stiu cum sa incep ca nici acum nu-mi vine sa cred:)).Aseara am fost la ziua varului meu Mihai si pot sa spun ca m-am distrat dupa o zi stresanta cu olimpiada la romana si un concurs de muzica..Toate bune si frumose,distractie,caterinca,l-am cunoscut si pe A. :x,ma rog a fost foarte misto.De dimineata primesc un telefon de la un numar necunoscut...era profa mea de romana si cu un glas aproape stins m-a anuntat ca am luat locul 1 pe judet la olimpiada de limba romana cu 9,50 si m-am calificat pt faza nationala:D.Nu mai puteam de fericire(si acum cred ca sunt intr-un vis),am trezit pe toata lumea,topaiam etc etc(stiti cum se manifesta omu' cand e fericit)...Si ca totul sa fie perfect,vorbesc la tel cu dirigu' si imi spune ca am luat locul 1 si la concursul de muzica de ieri....Fericita si cu constiinta impacata mai am inca o dorinta ca ziua asta sa fie perfecta:sa bata Dinamo diseara:).Ne mai vedem:D

Un comentariu:

Ioana spunea...

felicitati felicitari :*