23.03.2008

My friend from Holland:)

Azi am fost putin pe la tara(a fost ziua bunicului meu) si am vrut sa ma bag la un film dar in timp ce cautam f concentrata prin fisiere un film dragut,mi-a aparut o fereastra de la mess.Prietenul meu Wesley s-a intors din vacanta si era bucuros sa vorbim.E un tip ok:).L-am cunoscut pe forum la ac milan,este din Rotterdam si seamana leit cu Johnny Depp.Spun asta pt ca dupa aproape o luna de cand vorbim a reusit sa-mi trimita cateva poze cu el:).E tipic olandez,blond cu ochii negri,cu plete,asculta rock si e fan ac milan.E un tip deschis si..thanks God,nu e gay:)).Am ramas placut impresionata de fizicul lui si de cum vorbeste,cum gandeste(tata deja a inceput sa faca misto de mine cum ca ma voi marita in Olanda..no way:)))...Deja am inceput sa ne facem planuri,cum va fi la primul nostru meci pe San Siro(AC Milan-Inter Milano) sau ce vom face cand ne vom intalni prima data:).Va spun eu,vom juca fotbal si vom asculta rock,evident:).Maine,poimaine ma veti vedea la Surprize Surprize aducandu-mi-l pe Wesley...sau poate nu:).Deja a inceput sa invete cateva cuvinte in romana dar eu cu germana sunt la pamant:D.Avem f multe chestii in comun...de la rock,fotbal,masini,pana la marketing:).Ne intelegem f bine si e o experienta noua...o prietenie virtuala dar interesanta...
Va urma...acum ma bag la film:)

4 comentarii:

Ioana spunea...

hai mei nici chair asa

Anonim spunea...

esti experta la "prietenii" din astea efemere. planuri, visuri, samd.:P

Cosmin Craciun spunea...

La naiba polonia rullz =))

Anonim spunea...

sooo laameeee