22.03.2008

Concurs,o mare bataie de cap:)

De azi intr-o saptamana particip pe langa Olimpiada de romana,faza judeteana,la un concurs de muzica tot la nivel judetean.Nici eu nu stiu exact in ce consta,ideea e ca reprezint liceul meu,avem si un juriu si se dau si niste diplome.Sunt cam dezorientata deoarece eu trebuia sa cant o piesa("I want to spend my lifetime loving you-Marc Anthony si Tina Arena) in duet cu o colega si aceasta m-a lasat balta dupa o luna de munca pe motiv ca nu poate sa cante(a lasat-o vocea).Aseara am primit si un negativ impreuna cu o sugestie de la dirigu' dar m-am hotarat intr-un final sa cant Pink-Family Portrait,o melodie potrivita pt vocea mea.Cum sambata de sambata urmaresc emisiunea Megastar,intr-o pauza publicitara am stat sa ma gandesc:"ce dracu caut eu sambata la concurs cand eu nu stiu nici versurile piesei si mai am si olimpiada deci trebuie sa invat?".Ideea e ca nu vreau sa renunt si vreau sa vad care e nivelul meu,care e valoarea mea pe scena.De maine am zis ca ma apuc sa invat versurile si sa repet si miercuri,joi si vineri mi le rezerv pt olimpiada.Nu va dati seama ce mare vedeta sunt eu:))...Va tin la curent oricum;).

Un comentariu:

Cosmin Craciun spunea...

Bafta la olimpiade!