03.04.2008

Desi inconjurata de oameni,tot singura ma simt..

In momentele astea sunt cam nervoasa...de ce,nu pot scrie aici...Prea multa lume se baga in viata mea si nu inteleg de ce...Am ajuns sa nu mai am incredere in nimeni in afara de ai mei care stiu ca orice ar fi,vor fi alaturi de mine...Cu cat am mai multe realizari in viata,cu atat exista si mai multa rautate si mai multa invidie.Cum ma inveselesc,cum trebuie sa cada ceva din cer.Ma simt singura...poate ar fi mai bine sa ma izolez...sau poate nu...Nu stiu ce sa fac...

Sunt prea ciudata pt ca societatea sa ma accepte...

Un comentariu:

Ioana spunea...

asa sunt oamenii. cu cat esti mai sus cu atat esti mai invidiat si mai vanat. ei pur si simplu nu pot sa accepte ca ti esto mai buna decat ei... mai bine treci peste fara sa te mai afecteze atat. o sa dai peste prea munti din astia in viata ca sa ii bagi pe fiecare in seama...

cat despre facut ca esti prea cudata eu pur si simplu nu cred >:D< esti o scumpica