24.04.2008

Amintiri...

Dupa tot taraboiul de astazi(am pierdut ore bune la inspectoratul scolar sa ne abereze una despre plecarea la olimpiada) simteam nevoia sa ma relaxez si unde ma relaxez eu mai bine decat in Bucuresti?:D.Ne-am urcat in masina(am mers cu ai mei) si am dat o fuga la Bucuresti la prietenii nostri:).Toate bune si frumoase,Bucurestiul e la fel cum l-am lasat data trecuta(poate mai mult haos si mai multa aglomeratie din cauza lucrarilor care nu se mai termina odata:).In fine,mergand agale(puneam frana la fiecare 1,5 m) mi-am adus aminte de amintirile mele traite in acest oras extraordinar(cred ca sunt printre putinii carora le place Bucurestiul) si m-a cuprins melancolia...ma gandeam,evident, la ceva...vag:).Au fost momente f frumoase:x.A fost bine venita plimbarea asta ca am o foame in mine:))...si pe deasupra m-am ales si cu camera foto a tipului la care am fost:x si o sa fac pozeee la Botosan(ca acolo va fi olimpiada)\:D/.


Va urma...:*

Un comentariu:

Ioana spunea...

si mi eimi palce bucurestiul... ma rog anumite latruri ale lui