18.06.2012

Noaptea Devoratorilor de Publicitate

Vineri, 15 iunie de la ora 21 a avut loc la Sala Palatului, Noaptea Devoratorilor de Publicitate, un eveniment la care eu am participat  pentru prima data.

Noaptea a debutat cu un concert Smiley pentru deliciul domnisoarelor prezente si a continuat cu un maraton de reclame nationale si internationale. Am avut de toate, de la bauturi racoritoare la nachos, dulciuri si o sonorizare foarte buna. In hol puteai admira si testa jocuri, console, telefoane si aparate foto de ultima generatie.

Dupa dragutul si sensibilul Smiley, au urcat pe scena Dan Chisu alaturi de un nene francez, Jean Marie Boursicot, initiatorul acestui concept. MC-ul a fost George Vintila si partenerii au fost din gasca Media Pro:).

Au fost reclame cu de toate pentru toti, unele chiar foarte reusite, altele, care te faceau sa iesi din sala, la brand-uri renumite precum Mc Donald's, Audi, Armani Jeans, Wolkswagen, Dior, Channel, Hyundai, Ikea, Samsung, Fuji Film, Ask.com, Aussibum, etc.

Maratonul de spoturi a debutat cu o reclama romaneasca la IQads, foarte reusita de altfel si a continuat cu alte aproape 300... Au predominat reclamele europene, insa nici asiaticii nu au fost mai prejos.

M-au impresionat reclamele frantuzesti si m-au lasat indiferenta cele japoneze cam kitchoase. M-am bucurat sa revad reclama noastra la Altex (defapt la televizorul Teletech) cu "ala negru de respira greu" care alaturi de multe alte reclame din categoria Star Wars a fost la inaltime:).

Mi-au placut de asemenea reclamele alor nostri pentru Creepy Animation Night-Animest unde iepurele ala era de-a dreptul sinistru:)).
De asemenea, mi-a placut mult reclama negativa a celor de la Mc Donald's, foarte bine gandita:). Si reclama  francezilor la sosurile picante Mc a fost draguta.

Alta reclama care a plusat a fost cea pentru Young Director Award, cu fetita nascuta sa creeze drama.

O alta reclama minunata a fost cea pentru Ikea cu muuulte pisici pufoase si jucause, asta pentru amatori. Mi-au mai placut spoturile pentru Channel, Honda (cel cu omul, catelul, pisica si soarecele care raman uitandu-se lung dupa o Honda Civic) si o reclama pentru Dirt Devil care m-a socat si m-a facut sa rad cu lacrimi. Goood job!

Reclama care m-a emotionat pana la lacrimi, a fost cea pentru WWF, o paralela sensibila intre lumea noastra si a animalelor. Absolut minunat!

Si am ajuns si la reclamele care m-au scos din minti... Spoturile australienilor pentru chilotii Aussibum au fost de-a dreptul dezgustatoare, chiar daca unele gagici din sala isi clateau ochii pe patratelele manechinelor. Au fost pe putin 10 reclame, toate la fel, cu tipi parca scosi din cutie, cu scule proeminente si piele uleiata. NOT!!! Genul ala de reclame, te facea sa iesi la o tigara, sau sa mai vezi ce misca pe Twitter. Un alt tip de reclame inutile, zic eu, au fost cele ale africanilor, la nu stiu ce loterie sau whatever (nici nu am retinut, va dati seama ce "bune" au fost), fara niciun pic de ceva interesant.

Una peste alta, a fost o experienta interesanta de care m-am bucurat foarte mult. Sunt curioasa la anu' ce ne vor pregati cei de la 4 ACE si MSA Events:).

Stay tuned!


Niciun comentariu: