14.09.2008

Vreti o maimuta ca baterist?Mergeti cu Bebe la zoo:)


Hello people!Bine v-am regasit...am lipsit ceva timp pt a-mi petrece ultimele zile de vacanta la tara.Pentru ca bunica-mea m-a anuntat ca unul din cei mai buni prieteni ai mei de la Bucuresti este la tara,i-am convins pe ai mei sa ma mai lase pana astazi pe acolo...Tin sa spun ca am fost foarte bucuroasa sa-l revad pe Cristi,alias Mike(ii spun asa de vreo cativa ani cand eram mari fani Linkin Park si el il admira pe Mike Shinoda),deoarece am avut muuulte veri misto in compania lui la tara.Prima seara a fost de acomodare gen povesti,impresii etc...De a doua zi a urmat distractia...in jurul orei[nu mai stiu] a venit la mine la tara Radu(chitaristul,vezi "Lectia de chitara") cu...chitara:x.Ne-am apucat de cantat si bineinteles ca nu am reusit sa repetam nici macar odata pt ca radeam continuu.Cristi ne distragea mereu si nu puteam sa ne concentram.Dupa ce ne-am chinuit sa repetam "Knockin' on heavens door" ma apucase pe mine talentul...am luat chitara in mana si am inceput sa cant intro-ul de la "Nothing else matters",este adevarat ca pana am nimerit corzile mi-a fost putin cam greu dar dupa aceea a fost ok[thanks Radu again].Ca sa ne relaxam de la atata ras si cantat,am facut si videoclipuri pe "Sweet child o'mine" si..."Chop suey" de la System of a Down...adica o rockereala pt oameni drogati:)).A venit si seara,ne-am dus sa ne plimbam,intre timp a aparut si Capatana(un amic de pe acolo) si am jucat "Adevar,procent sau provocare"(nu-l mai jucasem de...pfff....mult timp).Normal,ca la un moment dat ne-am plictisit si ne-am apucat,ca niste copii idioti sa jucam "Flori fete si baieti".Va amintiti jocul ala cand trebuia sa te gandesti la un numar si ceilalti sa-l ghiceasca si apoi alegeai...whatever...who cares?Ne-am luat paine calda[e traditie acolo] si prune si ne-am asezat la mine la poarta povestind..A treia zi,adica ieri a continuat tot asa cu frecare de menta cu Mike pana pe la 5 ca apoi ne-am intalnit cu Radu si cu prietenii lui(Cezar si Mihai) si am mai stat la o barfa[cum se spune]...Capatana(e cam stresant da' e simpatic) ne-a onorat si el cu prezenta si ne-a cantat la chitara o balada de-a lui..ceva cu un sarpe,nu-mi amintesc exact...Toate bune si frumoase pana cand s-a inserat si incepuse sa se racoreasca bine afara(Capatana a facut un foc intr-o galeata dar a venit un idiot si l-a stins)...e adevarat ca la un moment dat am inghetat,pt ca nu mai imi simteam picioarele dar a meritat pt ca ne-a tinut companie un distins domn Bebe,panarama satului:D.Ne-a povestit o gramada de intamplari din viata lui zbuciumata si noi am ras cat ne-au tinut muschii abdominali, ca oricum aveam febra musculara de la rockereala.Ne-a povestit tampenii facute de el la zoo cand a legat tapul de gard,sau in cimitir cand l-a ajutat pe unu sa sape o groapa si s-au incis la o partita de fotbal cu un craniu,sau chiar cand in ziua de Craciun s-a razbunat pe prietenii lui aducandu-le carne imputita de pe pulpa unui porc mort cu 3 zile in urma si ingropat chiar de el...Omul ala este un adevarat clovn.Astazi abia m-am trezit,m-am intalnit din nou cu Mike si ne-am apucat sa citim reviste pt fete in fata camerei..eram un fel de Mircea Badea cu revista presei...Am facut misto de "bietele" fete care s-au imbolnavit de sifilis,care se masturbau si care isi schimbasera culoarea parului si stilul pt alte fufe...whatever ideea e ca m-am distrat foarte bine si am mai adaugat amintiri frumoase la cutiuta mea(capul meu).

Probabil va intrebati dupa ce ati citit toate chestiile astea ce legatura are titlul cu continutul articolului?Pai e simplu...din discutie in discutie,i-am spus lui Mike ce ganduri am in legatura cu trupa mea si stiind ca nu am baterist si nu se gaseste nici usor,s-a gandit ca in pe post de baterist sa luam o maimuta.Cum si de unde?Simplu...mergem cu Bebe la zoo...



See ya:*

Niciun comentariu: