08.09.2008

Lectia de chitara...




Fiind in febra de a-mi forma o trupa rock si cautand disperata instrumentisti,astazi m-am intalnit cu 2 prieteni(Radu si Vlad) si ne-am jucat putin cu chitara...ma rog,ei au cantat,eu m-am jucat...Vazand cat de fain se canta,am vrut sa incerc si eu...Nu va imaginati cata bataie de cap numai pana mi-am asezat degetele pe corzi:)).Am incercat si vreo 4 acorduri(thanks Radu) si mi-am dat seama ca nu am inclinatie deloc spre asa ceva:D.O sa imi vad de voce eu ca altii le au cu chitara...astazi chiar m-am distrat..Radeam de propria-mi prostie:">...Am pus si cateva poze sa vedeti ce artista sunt:)).
http://www.youtube.com/watch?v=1cmc797FQ2g aici este si filmarea:)...am facut cover dupa Guns N'Roses-Knockin' on heaven's door

Un comentariu:

A.G.M.DINAMO. spunea...

Multumesc frumos,draga Sandra pentru cuvintele laudative la adresa blogului meu!:*Sa stii ca si eu sunt un vizitator constant al blogului tau si ador ce vad si imi plac poeziile tale;)By the way iti sta fenomenal cantand la chitara.Imi plac pozele acelea cu tine tinand chitara in maini\m/:>Aaaa,si vezi ca ti-am acordat 5 stelute pe trilulu pe coverul facut de tine pe melodia lui pink-familiy portrait.Ai talent si voce,pe bune,tin minte ca si la megastar te-am votat;)Te-am :*,multumesc inca o data pentru aprecieri si multa bafta cu trupa rock pe care vrei sa o infiintezi;)\:/!!!:*