15.09.2008

Iar de-mi vei da dragostea ta/Ploaia din cer ne va lega...


Sau ploua infernal si noi ne iubeam[da' de unde?:] prin mansarde...Hello lume!M-am gandit sa va mai impartasesc cateva impresii de azi..oh yea...big day!A inceput scoala[stiati?:]...Dupa ce am inghetat cateva ore in vechea noastra clasa de la subsol am ars-o putin prin oras,cafenea,caldurica,fum de tigara,cu colega mea de banca[ciudat sa ma auziti ca stau in banca cu o fata nu?],niste colegi de la alte clase si cu niste amici de-ai mei.Am baut cate ceva,am vorbit,am ras[ce se face] si apoi m-am indreptat frumusel spre casa...tin sa mentionez faptul ca am stat vreo 20 de minute in statia de taxi sa gasesc unul:.De cateva minute bune stau cu ochii zgaiti la geam,la picaturile de ploaie care imi racesc sufletul...nu-mi pare rau pt ziua asta dar imi pare rau pt zilele care au trecut,pt zilele calduroase de vacanta si pt zilele petrecute cu S.[mda...ne-am despartit].Nu vreau ca din blogul meu sa fac un jurnal intim dar as vrea sa va descriu putin starea mea...Mi-am selectat din playlist numai piese despre ploaie si imi derulez in minte toate amintirile...mi-e dor de mine,mi-e dor de el...:-<.Imi place la nebunie ploaia dar imi inspira prea multa tristete...Purple rain purple rain....

Niciun comentariu: