25.02.2010

O viata este prea mult...

O viata este prea mult
Pentru un minut de moarte...

si ce daca ganduri nu mai am?
si ce daca timpul s-a oprit in mintea mea?
si ce daca incerc sa ma ascund?
nu pot sa te gasesc,sa te privesc si sa te uit.

si nu mai pot asa
alerg in lumea ta,a ta
pentru fiecare zi
pentru anii care vin
pentru visul meu
de-as sti ca pot zbura.
focul se aprinde-n cer
singura ma ridic spre el
aripi cresc din soare pot zbura.

lumea fara tine nu o vreau
printre carti o ghicitoare-mi spune totul clar
"n-ai sa-l ai pentru ca ai sa mori
si nu te poti ascunde se va sfarsi in zori!"


stau singura m-ascund
privesc in trecut
ganduri se-ascund
in noroi le arunc...
e noapte si ger, in mine e furtuna
stiu ca de azi n-am sa mai vad lumina....
dar pe tine nu te uit
in stele te vad cum esti,
esti ca o lumina
as vrea sa te simt in lumea mea
vino...


mai da-mi doar o zi
si tot se va sfarsi
mai da-mi un sarut
si-apoi am sa te uit
o ultima seara
ce moarte geniala
un ultim raspuns
in gand ai sa auzi.

priviri se agata incet de noi
priviri m-atrag ca un pietroi
si strig,e in zadar
trupul tau sopteste c-ai plecat
pentr-o secunda mor si iarasi vin
sa te gasesc...


daca maine n-as mai fi
oare iti vei aminti
tot ce-a fost cu noi odata?
daca maine poate
am sa plec in soapte
tu vei fi la fel ca azi?

cand am aflat ca pentru voi
in viata a face rau este un scop
mai bine plec....

tot ce-am pierdut,tot ce-am iubit
in cer am sa caut linistit-acum
sufletul tau


a mai trecut o zi
departe esti mereu
cat de mult mi-e dor s-aud
un gand al tau...
nu pot sa exist
fara iubirea ta
simt in suflet
si mi-e greu
atingerea....

e scris in stele tu sa fii cu mine
in viata asta scurta si straina
si-n fiecare zi apoi
in Rai vom fi tot noi
si-n fiecare zi apoi
vom fi tot noi!!!

O viata este prea mult
Pentru un minut de moarte ....

Un comentariu:

Anonim spunea...

Trooper - o viata este prea mult