28.08.2008

Mare,soare,nazbatii,bere si fum de tigara:x(Part II)


Ajunsi la vila noastra ne-am asezat rupti(de oboseala) la mesele de la terasa si am asteptat sa ni se faca gazarea...uhmmm...pardon,cazarea:).Ne-am aruncat in sictir lucrurile(cainii-vezi Olimpiada) si ne-am trantit in pat...bine..asta pana cand ne-am mutat cu Tiby si Alex(eu stateam cu Katy intr-o camera de 2 persoane)...Mi-am luat costumul de baie si am fugit pe plaja...Mi-era un dor de mare...uhuuu:x.Cand am iesit din apa,surpriza..costumul de baie pica de pe mine..ma,de slabit nu aveam cum sa slabesc in 3 zile asa ca mi-am luat alt costum..rosu:x.Nu mai stiu ce am facut in ziua aia ca eram moarta de somn...seara am mers in Tropicana,a fost petrecere cu spuma,dupa care astia s-au dus in Max[manele] iar eu in camera...Aici iar nu mai stiu ce am facut:)).Sambata intrasem in criza ca trebuia sa vina ai mei si sa nu cumva sa stie ca stau cu 2 baieti in camera,m-am mutat cu profa si cu inca o tipa,lasandu-i pe baieti singurei:).S-a lasat cu scandal,dar intr-un final s-a rezolvat...Zilele au decurs normal,monoton,ziua la plaja,seara in discoteci(Ring,tropicana,Tineretului),cu bere,tigari si alte chestii de genul asta:)).Am prins rasarituri,apusuri,am facut poze la epava,pe stanci,am fost pe dig(acolo ma relaxam seara) si am scris poezii:).Asta pana cand ne-am imprietenit cu vecinii nostri din Tg Mures,niste tipi f simpatici care in fiecare seara se faceau muci...Am luat sticla de whisky si ne-am bagat la dezbatut subiecte despre filozofie...ciudat nu?Dupa,adica pe la 12 noaptea am mers pe plaja si am dansat in aer liber,am facut poze si ne-am distrat...Am cumparat suveniruri,vederi si tot felul de tampenii...aaa si da,pierce(era sa uit:x si era sa uit si ce fete au facut ai mei cand m-au vazut cu el in buza) etc:).In ultima seara gasca s-a dus in...Max,iar eu m-am dus cu Alex(nu,nu e prietenul meu) in White Horse..un barulet dragut unde se aduna rockerii...Cu paharul de bere in mana si cu urechile la boxe....faina muzica:x...am intrat in vorba cu un tip din Alba Iulia(solistul trupei Propaganda) cu care m-am dus mai tarziu sa facem baie in mare...apropo de asta,e o stare super misto sa faci baie in mare noaptea...A venit si a2a zi...si a venit si tata sa ma ia pt ca eu mai aveam de stat 2 zile in Saturn cu ai mei.Dezamagita pt ca avusesem bilet la Stufstock,da' n-am avut cu cine sa ma duc asa ca l-am dat,l-am rugat pe tati meu sa ma duca in Vama...zis si facut...mi-a placut atat de mult in Vama Veche incat la anu' acolo o sa ma duc:x..Am ajuns si in Saturn,baietii mei(erau si fete da':-j) au plecat spre Targoviste si plimbandu-ma pe faleza,mi-am derulat in minte toate aventurile mele din saptamana respectiva...Duminica am ajuns si eu in Targoviste si am bagat un somn adaaaanc pana luni de dimineata...la cate nopti am pierdut la mare,aveam si eu nevoie de odihna nu?:))


Acum stau si ma gandesc ce frumos a fost...prima mea vacanta fara parinti...in care a facut ce m-a taiat pe mine capul...ce frumoasa e adolescenta...:)
Mi-e dor de mare...

2 comentarii:

Anonim spunea...

hmm..toate chestiile astea imi aduc aminte de botosani :)) joke.. oricum, frumoase zile ai trait tu pe acolo :> ps: lui klept ii e dor de tine >:D :)) :* kapshu

Alin spunea...

kid cu sticla de whisky? curios...