28.08.2008

Mare,soare,nazbatii,bere si fum de tigara:x(Part I)

Hello everyone!Nu ne-am mai vazut cam de mult si am venit cu vesti noi:).Am fost la mare(ooh da!),asteptam asta de la inceputul vacantei...Chiar daca era cat pe ce sa nu mai plecam cu o zi inainte pt ca a avut dirigu' niste probleme,dar totul s-a rezolvat si pana la urma am plecat...Show-ul a inceput in momentul in care ne-am urcat in microbuz din fata de la Valahia pt ca n-am avut loc...uhm..eu am avut loc insa cativa(Zidaru si Mutu) au stat in picioare sau peste bagaje...nu-mi mai amintesc exact;)).Ajunsi in Gara de Nord(Bucharest:x),asteptam linistiti trenul la o tigara si la un cartof(Mc Donald's),apropo de cartofi,toata saptamana am fost tachinata de Puffy cu cartofii:x:)).Ascultand Vama Veche-Vama Veche,intra incet si trenul in gara..."Trenul accelerat Bucuresti-Mangalia pleaca in 5 minute de la linia 5"...la noi a intervenit o mica schimbare...era acceleratul pana in Constanta si pleca de la linia 10.Toata lumea era agitata,toti urcau in tren numai noi ne uitam ca tampitii dupa vagonul 22(ultimul)...Incepusem sa intram putin in panica pt ca trenul putea sa plece in orice clipa si noi sa ramanem pe jos:).Sute de oameni disperati te calcau in picioare sa nu care cumva sa plece trenul fara ei...Urcati in tren cautam locurile noastre atent numerotate(dracu stie cat de atent erau numerotate,era doar o aberatie)...Pana am ajuns in compartimentul respectiv am fost stoarsa[exagerez] si calcata de niste specimene numite oameni[paradox]...Toti urlau,injurau si isi bagau organele genitale in ea de Romanie si in el de Basescu,care e el presedinte;)).Asezati frumos pe locurile noastre(intr-un tarziu) si nervosi cu incaltarile gri,am increcat sa destindem putin atmosfera pana sa dormim...Am facut o mare tampenie pt ca pana dimineata,dragul de Puffy nu ne-a lasat sa inchidem un ochi:.Am prins si rasaritu' prin tren9n-a rasarit soarele in tren...se vedea pe geam:))) si mai ales,am prins niste tarani de la Medgidia(cred) care ne-au bagat la manele la maxim si una mai era si beata,dar oamenii,veniti de la capitala,aveau pretentii ca noi sa nu mai facem galagie,sa li se auda lor manelele[fuck!].Si uite asa am ajuns si in Constanta...coboram din tren si cautam o statie de microbuze pt Costinesti...bineinteles ca pana la statie avem de trecut un pasaj ca ala de la Unirii de la metrou...ai dracu,probabil turcii au vrut sa faca metrou in Constanta dar au renuntat cand au vazut ce tarani locuiesc acolo[no offence,era vb de cei din tren].Dupa ce am pierdut vreo 3 microbuze,caci si acolo era omorul de pe lume,ne-am vazut urcati spre Costinesti[cum suna8-]...Nu stiu cum a fost pe drum ca eu am dormit..eram nedormita de 28 de ore si eram franta...
Va urma...

Niciun comentariu: