16.10.2010

Back to school...


Hey guys!N-am mai postat de ceva vreme pe aici pentru ca am fost ocupata cu acomodarea in noua etapa din viata mea:).Well, oameni noi, un oras partial nou, iubiri vechi, facultate, viata de student, metrou, cluburi si zile cu doar 3 lei in portofel au facut parte din mine 2 saptamani, timp in care am trait fiecare secunda la maxim. La facultate e foarte misto, am cunoscut oameni adevarati cu idealuri si chef de viata, am legat si cateva prietenii si pe zi ce trece, totul pare o provocare din ce in ce mai dificila. Nu o sa stau sa descriu prima zi de "gradi" de la Palatul Parlamentului sau iesirile la cafea cu noile colege(apropo de asta, am numai gagici in grupa). Stiu doar ca experienta mea au mai trait-o si altii inainte si nu ma simt privilegiata sau dezavantajata in vreun fel:D. Aseara am fost cu Alina,prietena si colega mea, in Spice la concert Marfar si ne-am distrat foarte bine (cel putin eu), chiar aveam chef de o iesire gen zilele astea. E destul de obositor orarul la facultate, dar ne facem timp si de distractii ca la asta nu ne intrece nimeni:)). Acestea fiind spuse, am o misiune importanta, la o varsta frumoasa, intr-o perioada interesanta!
Si daca voi mai avea momente de criza existentiala, am sa ma gandesc mereu la ce mi-a zis un prieten foarte bun: "nu da un sentiment profund pe o placere trecatoare"...

Ultimul dans, o piesa geniala si multa bafta tuturor!

Un comentariu:

Chocolatfollie spunea...

Si noi te iubiiiiiiim! :*:*