09.09.2010

As vrea ca iubitul meu...


*sa aiba vise
*sa fie inteligent
*sa aiba pasiuni
*sa ma asculte cand cant
*sa ma sustina
*sa ma certe
*sa fie profund
*sa fie punctual
*sa fie tandru
*sa ma lase sa-l seduc
*sa fie gelos
*sa ii placa fotbalul si sa mearga cu mine pe stadion
*sa nu urmareasca serialul ala cretin "Gossip Girl"
*sa cante la pian,chitara,vioara sau bass:)
*sa ma puna sa fac sport
*sa-i placa tatuajele
*sa fie mai inalt decat mine
*sa se uite la desene animate
*sa aiba planuri de viitor
*sa ii placa cand port tocuri
*sa fie copilaros
*sa-mi spuna ca sunt frumoasa
*sa fie comunicativ
*sa se inteleaga bine cu ai mei
*sa ii placa Pepsi Twist
*sa fie nebun
*sa fie spontan
*sa fie serios
*sa fie responsabil
*sa NU fie adept al betiilor salbatice
*sa ii placa sa se uite la stele
*sa se emotioneze cand ii fac declaratii de dragoste
*sa fie fericit
*sa-i placa junk food:D
*sa-mi aduca flori
*sa-mi ofere cadouri simbolice
*sa fie dispus sa vina si la capatul lumii dupa mine
*sa ma ierte cand fac tampenii
*sa ma adore
*sa nu ma puna sa merg la biserica sau sa accept religia
*sa ii placa marea
*sa ma lase sa-i conduc masina:))
*sa fie puternic
*sa ma aduca cu picioarele pe pamant
*sa asculte Bon Jovi
*sa ma lase sa-i gatesc
*sa-mi cumpere bijuterii
*sa-mi iubeasca parfumul
*sa NU se epileze pe picioare
*sa NU doreasca sa schimbe lumea
*sa ma asculte cand sunt nervoasa
*sa imi dea sfaturi
*sa mearga cu mine la cumparaturi
*sa ma lase sa ii fac manichiura
*sa doreasca sa facem dragoste :>
*sa-mi iubeasca cainele si pisoiul
*sa fie altfel decat ceilalti
*sa fie... SPECIAL...
*sa fie... AL MEU!

5 comentarii:

Silvio spunea...

asta e problema femeilor ... vor toate astea si de ar fi sa le descopere toate intr.o zi ! baieti vor sex si sex !

Dotz spunea...

Nu stiu de ce, dar orice fata sanatoasa la minte isi doreste ca iubitul ei sa nu se epileze...ma intreb, de ce unele isi doresc epilati?...ce o fi asa de interesant, sexy,frumos la un tip epilat pe picioare?M-as simti langa o femeie...:)) toata masculinitatea lui zboara...e un lucru bun ca mai exista si fete care stiu ce e ala un baiat/barbat si care vrea un barbat nu un epilat. Nice blog. Frumos, sincer, din suflet, colorat,cu poze,cu zambete care pleaca din ceea ce scrii tu, cu un altfel de mod de a vedea viata,cu o raritate in gandirea feminina care in ziua de azi "este admirabila,sublima,putem zice,dar lipseste cu desavarsire". Si nu zic neaparat ca feminitatea trebuie expusa tuturor(cu asta, sincer, nu sunt de acord), insa in anumite momente macar sa fie si sa fie sigur, sa stii ca ai acel gram de parfum de femeie...unele au uitat asta. Nici eu nu sunt o feminina convinsa(imi plac masinile, tuningul, motoarele, ascult rap si rara rock...am prieteni numai baieti si tocmai aseara voiam sa-mi cumpar un hanorac de barbat pt ca cele de la fete nu mi-au placut, insa cel de la barbati era absolut superb) dar trebuie sa stii care iti sunt momentele de femeie/fata/ Imi place mult mult blogul, se vede ca e scris din suflet si fiecare litera e simtita. Multa bafta incontinuare !

Ghici spunea...

Ce bine le zice Silvio!

Voi mereu mereu aveti liste interminabile cu pretentii, si tot pe noi ne faceti egoisti si misogini!

Huoooooooo!

Aa, si muie bon jovi.

Florea Mihai Ionut spunea...

pai ce mai asteptam dragah? :))

doar ca la parte cu fotbalul nu ma regasesc, in rest, in toate.

aaa si inca nu cant. dar vreau sa ma apuc de pian anul asta(sper sa nu fie tarziu) :))

Anonim spunea...

Emotionant....bafta! ;-) Din pacate, nu o sa gasesti nici jumatate din ce cauti, la un singur baiat. Iar daca la un moment dat o sa crezi ca l-ai gasit, iluzie! - o sa dureze la fel de mult cat dureaza o melodie.