29.10.2009

Dincolo de nori... e o raza de lumina...


Ai fost vreodata pus in situatia de a te izola de propria-ti persoana si de propriile trairi doar pentru ca ii deranjeaza pe cei din jur? Sa eviti sa spui lucruri care probabil rezolvau probleme, dar sa nu le spui de teama ca ceilalti te vor judeca, parasi sau pedepsi? I'm sick! Pana unde va ajunge tupeul, curiozitatea si vorbele aruncate in vant in necunostinta de cauza? Iubesti... Si? Cui ii pasa daca esti gelos, posesiv, simti ce altii nu pot intelege si traiesti diferit de ei?! Sinceritate? Fuck it!:) Stai ore in sir cu o piesa pe repeat, cu poze imprastiate prin camera, cu amintiri "scurse" pe geamuri odata cu ploaia si ajungi la concluzia ca ti s-au dus ani buni din viata fara niciun rezultat. Ai plans, ai urlat, ai disperat dar te-ai reintors la aceeasi veche problema, poveste, raspuns... Iti cauti un rost, increderea in tine si te busesti de aceleasi zambete feminine si aceleasi parfumuri ieftine pe care candva le iubeai. Who gives a fuck? In miez de noapte cauti alinare dar ti se inchide telefonul in nas... E asa frumos sa te vezi acelasi om dobitoc in aceeasi camera monotona, uitandu-te dupa umbre argintii pe peretii luciosi de la cati ani au trecut... Dincolo de nori... Acolo e lumea mea...

In ziua ce vine, poate ma vei asculta...
Am ales si rau si bine,
O parte din mine las in grija ta.
Nopti fara vise, intrebari fara raspuns,
Imi trezesc din amintire sufletul ascuns....

Dincolo de nori, e o raza de lumina !
Dincolo de nori, e lumea mea !

Nu cer iertare pentru tot ce am facut...
Cer o raza de iubire s-o iau de la-nceput...
Am putere acum sa schimb ceva in lume.
Am puterea de-a visa...

Niciun comentariu: