02.02.2010

Respiro înainte de BAC...


Cum am tot omis să mai scriu pe blog, m-am gândit că odată cu vacanţa asta dinaintea BAC-ului, să mai bat şi eu câmpii ca tot omul, de data asta, cu diacritice pentru că mi-am propus să exersez scrierea corectă în limba română. Mai avem aproximativ 2 săptămâni până la prima probă şi vă pot spune cu mâna pe inimă că nu m-am pregătit absolut deloc. În afară de faptul că vom susţine proba cu profii liceului, sperăm să ieşim şi noi cu calificative rezonabile din chestia asta, să ne rămână timp pentru următoarele probe. Nu vreau să-mi amintesc că am de făcut un ditamai atestatul pe o temă aleasă special pentru ce vreau să fac mai departe şi anume, comunicarea în afaceri. Cine are idei, sinteze cu privire la acest subiect, îi dau o bere şi poate ma inspiră şi pe mine. În altă ordine de idei, am petrecut un weekend liniştit cu Romeo,a profitat şi el de mica pauză din sesiune, am dat o fugă şi până la facultate pentru că deja publicarea informaţiilor şi a subiectelor pentru admiterea de anul ăsta a devenit un adevărat stres pentru mine şi pentru ca drumul să fie cu oameni, m-am dus şi eu să încurc lumea prin SNSPA. Mi-a părut foarte bine însă, pentru ca m-am reîntâlnit cu o veche prietenă din copilărie şi am mai depănat ceva amintiri. Reîntoarsă în sătucul meu (Târgovişte), m-am apucat iar de învăţat. Până la sfârşitul săptămânii, sper să reuşesc să-mi pun la punct câte ceva pentru oralul la română.
V-am pupat, baftă celor cu BAC-ul, ăstora mai mari în sesiune şi celorlalţi cu activităţile lor!

Niciun comentariu: