23.02.2010

Aproape primăvară...


Pregătiţi-vă, va veni astenia în curând. Ce cald a fost astăzi! Să vezi copii alergându-se pe stradă,trotuare uscate şi chiar ingheţate în mâinile oamenilor, nu fiindcă a fost caniculă,ci poate pentru că le era dor să mănânce îngheţată:). E frumos să vezi soarele strălucind, să zâmbeşti şi să trăieşti viaţa la maxim:). Deja fetiţele au înlocuit blugii sau pantalonii groşi cu colanţii şi fustiţele, gecile de 3 kg cu paltonaşe drăguţe, iar băieţii au început să înlocuiască baia cu curtea şcolii, pentru a fuma. Ei nu pun preţ pe vestimentaţie, dar avem noi grijă de asta:D. Negrul si movul de pe unghii, e înlocuit cu roşul, rozul şi culori pastelate, bocancii au fost lasaţi să doarmă, iar teneşii şi botinele, abia aşteptau să iasă... Nu mai vreau frig! Mi-am făcut playlistul soft exact pentru acest sfârşit de februarie şi îmi omor timpul privind cerul (mi-era dor de albastrul ăsta), zgâindu-mă la soare şi numărând zâmbetele oamenilor... Hai să fim fericiţi!:D

Niciun comentariu: