15.02.2010

Cu cine am crescut?

Am mai scris în urmă cu ceva timp un articol asemănător referitor la hiturile româneşti cu care am crescut. Acum abordez ceva mai soft şi anume, muzica internaţională.

1.Sinead O'Connor-Nothing compares to you -pe piesa asta dansa tati cu mine pe umărul lui, până adormeam. E cu valoare sentimentală.


2.Bon Jovi-Always- piesă care încă îmi dăinuieşte în suflet


3.Gary Moore-Still got the blues


4.Scorpions-Wind of change- altă piesă legendară


5.Withney Houston- I will always love you - era febra "Bodyguard"


6.Celine Dion- My heart will go on- îmi rupeam plamânii pe atunci:)


7.Bee Gee's- Stayin' alive - ce chefuri trăgeau ai mei pe piesa asta:)



8.Mariah Carey- Without you
- Ai chen liiiii:))


9.Backstreet Boys-As long as you love me- eram îndrăgostită de Nick:x


10.Aerosmith-I don't wanna miss a thing


Ar fi drăguţ să veniţi şi voi cu propuneri!:)

Niciun comentariu: