19.02.2010

Masculi feroce...

Fiindcă nu am ce face în aceste momente şi de învăţat mi-e lene să ma reapuc, m-am gândit să împart cu voi bucuria unui top: Cei mai atrăgători bărbaţi din "şoubizul" românesc şi internaţional.

1.Jon Bon Jovi -nu mai are nevoie de nicio descriere. E ZEU!:D


2.Iubirea mea din copilărie, Lee Ryan, fostul solist Blue.


3.Nick Carter (Backstreet Boys)


4.Brad Pitt - doar nu credeaţi că era să-l uit:)


Pănă acum aţi observat că preferaţii mei sunt toţi blonduţi cu ochi albaştri. În viaţa reală nu aş ieşi cu un tip blond cu ochi albaştri, tocmai pentru că mi se par prea angelici, prea plastici. I need a bad boy!
5.Johnny Depp - un Jack Sparrow aş vrea să mă răpească:)


6.Orlando Bloom


7.După acelaşi model, dar "made în România" de data asta, Mihai Petre.


8.Darren Hayes - fostul solist Savage Garden


9. Alex Velea - ştiu că e ţigan, ştiu că sunt rasistă dar el este foarte simpatic şi ca animal e bun tată!:)


10.Din duetul "Razilor": Ştefan vs. Vâlcan - mi-e greu să mă decid:) (pe amândoi i-am cunoscut şi cu amândoi am stat de vorbă deci aici sunt imparţială)


11. Bogdan Miu - de la Europa FM, pe care îl ador!Este deştept, serios, un om de succes şi omul ştie ce vrea!


12.Teddy Păun (Europa FM), un simpatic şi un dulce!:)


13.Ville Valo- am şi gusturi mai.. dark:)


14. Mihai Bendeac -alt om pe aceeaşi lungime de undă cu mine:)


15. Voicu Panzar (Ricky) -l-am lăsat ultimul pentru că e prostuţ şi de el nu sunt doar faţa şi corpul:)


Aceştia sunt primii 15 bărbaţi mişto pentru mine. Ordinea este la întâmplare!

2 comentarii:

Talida. spunea...

Uite ceee, maica. Ia-l tu pe JBJ si mai lasa un Johnny Depp si pentru saraci :-"

Anonim spunea...

superrrrrrrrrrrrr...........ai gusturi bune