15.06.2012

New work, new people

Ieri am facut o saptamana de cand am inceput un job nou. Dupa ce am trecut prin posturi ca marketing executive, online editor si junior PR, am ajuns sa lucrez ca Junior Account la Trade Media o companie producatoare si distribuitoare de sisteme publicitare si totodata, cu o super echipa:).

Ca Junior Account eu fac de toate, de la introducerea comenzilor, la facturi, livrari prin curier, socializare cu clientii si conversat pe mail sau la telefon. Printre toate astea, am timp si ne nitel social media & PR.

Cum va spuneam, a trecut o saptamana, timp in care am invatat si eu cate ceva in vanzari. Fiind singura fata (hell yeaaa!!!), colegii mei au muuulta rabdare cu mine si ma ajuta. M-am acomodat repede zic eu cu noul job, insa mai am muuult de invatat.

Lucrez cu 5 baieti in birou si cu inca 3 la productie. E taaaare interesant, mai ales ca sunt in mediul meu, fiind singura fata si in trupa:). Nu o sa stau sa ii fac CV-ul fiecaruia, dar va garantez ca sunt pe maini bune:D.
Catalin, sau Cata Za Boss, cum ii spun eu, e cel mai rabdator, simpatic si dragut sef pe care l-am cunoscut. Socializarea a inceput cu el a doua zi dupa interviu cand am mers impreuna la Linkin Park. Targovisteam de-al meu, omu' e super caterinca, asculta muzica buna, dar e si foarte serios si devotat activitatii pe care o practica.
Celalalt personaj prezent zilnic in peisaj si in ceafa mea (are biroul in spatele meu) este Ionut dragut, un fashion victim pasionat de masini. El este cel care m-a salutat in ziua interviului cu "sarut mana" si de atunci mie mi s-a parut compatibilitatea destul de puternica. Ionut este si cel alaturi de care iau masa de pranz, pentru ca ceilalti de obicei, sunt plecati pe teren.

Radu, Mihai si Felix sunt ceilalti 3 colegi ai mei care lucreaza deasupra, asadar, sunt la inaltime:). Cu ei nu am un contact prea puternic pentru ca sunt mai mereu pe fuga. Radu este un heart-breaker exigent, Mihai este micul geniu de la creatie (mai multe despre el gasiti aici), iar Felix este tipul tacut care asculta muzica veche. Cu baietii mari (si la propriu si la figurat) de la productie intru in contact cand le cer comenzile finalizare si dimineata la tigara, avand o relatie al naibii de masculina cu ei:).
 le me at work:)

In ultimul timp, au avut loc foarte multe schimbari pentru mine pe plan profesional, dar odata cu venirea verii si terminarea sesiunii, sper sa-mi gasesc echilibrul.

Hugs and keep in touch!

Niciun comentariu: